{Jullek} -Life is Now-

Direktlänk till inlägg 25 juli 2013

En kväll att lägga på minnet...vilket minne?

Av jullek - 25 juli 2013 00:27

Kvällen spenderades ute i solen med en kall i handen och lyssna på när Gyllene Tider levererade en underbar liveföreställning. Ack vad länge sedan det var de började spela....men än kan gamlingarna! ;)

Jag hoppas bara jag har minnet kvar tills samma åldern nått mig...för denna kvällen vill jag gärna lägga på minnet.

#Gyllene tider #kväll #minnet #GT

//Jullek

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jullek - 20 juli 2013 15:52

Snart är det ju då dax för den årliga kräftskivan!   Och för att få sig sågot i magen (förutom nubben) så måste det ju fiskas också! Införskaffning av nya burar är på sin plats, för att ersätta de som tog stryk eller försvann under förra årets ja...

Av jullek - 19 juli 2013 18:02

Apple har verkligen lyckats utveckla något enastående, IPhonen! Den är både designmässigt snygg, prismässigt är den till deras fördel och funktionsmässigt innehåller den NÄSTAN allt....vart tog täckningen vägen? Juste! Idag ringer man inte...ma...

Av jullek - 19 juli 2013 16:26

En dröm jag länge haft, och som jag tog mig en liten titt på idag,är att få åka på en resa och uppleva Karibiens benvita stränder, lummiga växtlighet och underbara atmosvär!   Det är i alla fall den bild jag byggt upp av Karibien i mina drömmar, ...

Av jullek - 18 juli 2013 16:56


Planera en resa är något extra, stämningen bland de inblandade är på topp, man skrattar, tyckertill om resmål, fantiserar och drömmer. Någon vill ha nära till havet medans en annan vill ha nära till shopping, så många viljor, men ändock kommer man...

Av jullek - 18 juli 2013 14:43

Fundering: Vad är skillnaden eller vart går gränsen melllan att vara onykter, berusad, påverkad och full?   Så man vet vad som är svaret när någon frågar!   #onykter #berusad #påverkad #full #Jullek   //Jullek ...

Presentation


Nyfiken? ;)

Ta en titt
vettja!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards